Tema: Re: V70 akseleratorius
Autorius: TomS
Data: 2013-05-27 13:03:47
man gavos kazkas 2/3 atitinkamo Castrolio kainos.

"kaiser"  parašė naujienų news:knv2vq$72p$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai visi normalūs gamintojai turbūt turi A5/B5 alyvos. Renkamės pagal
"religiją" ir piniginės storį. Dabar štai meistras, kuriuo pasitikiu ir
kuriam Volvo artimos, savo nuožiūra supylė kažkokį Elf 5W-30. Pasikeisiu
tiesiog po 15K ir nesuksiu galvos. Manau, variklis ant manęs nesupyks.
Kas dėl Liqui Molly, tai kažkaip nesiderina su tuo prekės ženklu žodis
"pigu" :) Bent jau už atitinkamą Castrol'į neturėtų būt ženkliai pigiau.
Na bet senai žiūrėjau.

--
kaiser