Tema: Re: V70 akseleratorius
Autorius: TomS
Data: 2013-05-27 11:18:10
As dabar susipyliau Liqui Molly 0W-30 longlife'a.. Daug pigesnis uz
Castroli, Volvo specifikacijas atitinka.

"kaiser"  parašė naujienų news:kmfbht$aet$1@trimpas.omnitel.net...

Nežinau kaip pačiam, bet man Vida siūlo Castrol 0W-30 Long-life alyvą,
kuri yra visai nepigi. Aš netikiu jog ji mano 11 metų varikliui
sveikatos pridės daugiau nei jos yra likę, tad renkuosi dažniausiai
5W-30 Agip už ženkliai pigiau. Juolab kad ir iš Vokietijos jau atkeliavo
su 5W-30 ar 5W-40 lipduku. Trumpiau tariant, nematau jokio "kriminalo"
kad pasiūlė ne Castrol'į.

--
kaiser