Tema: Re: Oneplus 3T
Autorius:
Data: 2017-05-09 17:08:49
Nu as cia siaip, suprantu kad uz trigubai didesne kaina turi gauti truputi
geresni telefona

Del procesoriaus tai gal tik teoriskai silpnesni, kazkaip nepastebejau kad
stabdytu. Naudoju tikrai daug, bet ne zaidimams. Batareika po dvieju metu
naudojimo atlaiko visa diena, net ir daug naudojant. Kamera visai ok kaip
biudzetiniam telefonui. Ekranas net labai ok. Surinkimo kokybe super,
atlaike jau jau kelis kritimus iskaitant ir asvalta/betona