Tema: Re: Oneplus 3T
Autorius: spakainas
Data: 2017-05-09 14:24:02
Turiu kelis mėnesius. Apibendrinus - verta.

Yr biškį MAN nepatinkančių gliukų, kaip pvz "do not disturb" schedulerio
nebuvimas (nes bl@t hardwarinė knopkė gi tipo patogiau). Kažkurioj softo
(ne)uždarymo ir telefono išjungimo kombinacijoj biškį pasimeta
automatinis šviesumo reguliavimas (pasidaro minimalus), reik vėl
slaiderį timBtelt - taip ir neatkasiau dėl ko būtent. Kartais kažkodėl
įjungiant telefoną vis paprašo suvest pin kodą, nors piršto skaneris
veikia kaip ir ok. Taip į savaitę kokį kartą gal. Na ir ekranas - labai
zjb patalpose, juodos gilumas kaip plazma telike, bet ant saulės max
šviesumo gerokai trūksta. Man šitas neaktualu, tik šiaip paminėjau.
Susimečiau Nova launcherį - šitas periodiškai paklausia, ar tikrai noriu
kad jis būtų defaultinis, panaikint kaip supratau nesigaus, čia
androidas saugumo sumetimais taip daro.

O visa kita tai zjb - surinkimas 10 balų, skraido tiesiog, niekas
nelagina nei kiek, kamera liuks, garsas vidutiniškas. Dxja reviewsų
skaičiau prieš pirkdamas, savo pinigus atgroja. Batarkė man dieną
atlaiko. Greitas krovimas labai liuks - 4A kroviklis, per ~valandą
pilnai pasikrauna, čia šitas prie riebesnių pliusų, nereik nakčiai ant
šniūro kabint, ryte atsikėlęs pilnai gali pakraut :)
Ar pirkčiau dar kartą? Manau taip.