Tema: Re: Oneplus 3T
Autorius: spakainas
Data: 2017-05-09 16:50:37
Pagal reviewsus tai huawei pagrindinis minusas - silpnas procas.
Netempia tie jų kirinai iki normalių nei pro kur. Nu ar kažkaip panašiai
:) Na ir kamera nestebuklai ten pas tą P8. Pas mus kažkaip sureikšmintas
tas huawei, nors šiaip tai nieko ten ypatingo. Apskritai jei norisi
taupyt, tai nepamušami price/performance yr biudžetiniai xajiomiai. Jei
jau norisi kažko į daiktą panašaus - 1+, nubia, zte axon 7. Nu o už dar
brangiau tai tę jau visi abalei su kitais flagmanais.