Tema: Re: miegamojo lovos èiuþinys
Autorius: fenix@w
Data: 2017-02-24 16:20:49
2017.02.24 16:09, gopenzo rašė:
> nu aš nelabai turiu su kuo lyginti, nes iki šio čiužinio miegojau ant
> fuckin' sofų. tai dabar man viskas kaip ir gerai :)
> turim dormeo ir pagalviu, ir užklotų... ką aš žinau, viskas ten
> normaliai. nei kažkas pasakiško, nei kažkas blogai. kas išvis čiužiny ar
> pagalvėj gali būt tokio...nu arba patogu arba ne :) nebent susidevėjimo
> greitis.

va kas turi rupeti:
garantija,
grazinimo garantija (moneyback)
kietumas
storis
kietumas is kitos puses - gal skirtingas
kietumas skirtingose zonose
prisitaikymas prie figuros. ty. ar atsigulus lieka figuros ispaudas, o
pats tarsi ikrenti
isorinio uzvalkalo materiolas
vidinio sluoksnio materiolas
spyruokeles - uzdaros, atviros ar is viso be?
kvepuojantis ar ne - nekvepuojanciu shusi ir negalesi det ne ant groteliu
garsas skleidziamas
spyruokliavimas - galbut dulkintis bus ne tai kad nemalonu, bet mazu
maziausiai keista
kaip reaguoja i judejima kita ciuzinio puse: pvz vienas vartosi, o kitas
jaucia ar ne?
medziagos - pilnai gali but, kad busi alergiskas kokio kokoso plauso
dulkems.
vidus ardosi ar ne?

vat pradziai. mes kai domejomes, tai is viso kaip gudziam miske tarp
nepazystamu medziu pasijautem. spjovem i viska ir pirkom brangesni.
tokie paprastai tinka by default tavo poreikiams, nebent turi menisko
polekio ir reikia ciuzinio, kuris butent girgzdetu.