Tema: Re: miegamojo lovos èiuþinys
Autorius: gopenzo
Data: 2017-02-24 16:09:20
nu aš nelabai turiu su kuo lyginti, nes iki šio čiužinio miegojau ant
fuckin' sofų. tai dabar man viskas kaip ir gerai :)
turim dormeo ir pagalviu, ir užklotų... ką aš žinau, viskas ten
normaliai. nei kažkas pasakiško, nei kažkas blogai. kas išvis čiužiny ar
pagalvėj gali būt tokio...nu arba patogu arba ne :) nebent susidevėjimo
greitis.