Tema: Re: Gal kam nebereikia dviratuko tinkamo 4-5 metu berniokui?
Autorius: svyt
Data: 2016-04-30 18:21:25
As savo dukrai nepirkau nieko ruzavo ar mergaitisko, berniokiskais
 atvarinejo be bedu, remas skirtingas del sijono, jei mergaite su
 dzinsais, jokiu bedu su vyrisku remu, jis tvirtesnis is principo.
 Paprasciausiai jei turi sijonu, dviraciui uzsimauna kelnes,
 apsaugas, salma, nu tipo apranga. Beje, gal kas vaikiska salma
 turit? I privata pasiulykit. Tik vilnius jei man.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/