Tema: Re: Gal kam nebereikia dviratuko tinkamo 4-5 metu berniokui?
Autorius: Marius
Data: 2016-04-21 12:47:35
tikra tiesa, kad neturiu :) kažkaip galvoju, kad jeigu nuo mažens pratini
prie neutralių spalvų, gal nepasireiškia poreikis vien ružavai :)) matyt
smarkiai klystu šitoj vietoj :)

"Deivis"  wrote in message news:nfa642$4bt$1@trimpas.omnitel.net...

Panašu, kad mergaitės neturi :)
Tikrai yra tokių 6-mečių su griežta nuomone ir reikalavimu, kad
kaukolės būtų nupieštos, bet mačiau tik kartą gyvenime ir kaukolės
turėjo būti black on pink :)
Kadangi amžius, kai nepatinkantis daiktas yra tiesiog nenaudojamas, tai
daug paprasčiau yra padaryti, kad patiktų nei įrodyti, kad
juodai-mėlynas dviratis mergaitėms ok.

on 2016-04-21, Marius supposed :