Tema: Re: Gal kam nebereikia dviratuko tinkamo 4-5 metu berniokui?
Autorius: svyt
Data: 2016-04-16 08:46:57
Pamirsau parasyt, kad pageidautina vilniuje.
biski sirguliuot
 pradejo, nupirksiu siandien- prasysis i lauka vazinetis, matomai
 savaitei-dviem atsideda. Nebent nupirkus nerodyti...
Juolab siek tiek virsija yprasta kaina skelbimuose, orentuojames i
 vidutine, jam ten kazkokiu firminiu rekalavimu nera, jei
 nesulauze pries tai buves berniokas, gal atlaikys pora metu ir
 maniskiui, jis pas mane i mama- ramus ir tvarkingas.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/