Tema: Re: Reikia patarimo dėl pirkimo ebay (istorijos pabaiga)
Autorius: Night
Data: 2015-10-16 07:42:23
Na ebay ir yra turgelis, taigi turgelyje reikia pirkti tai, ko del kazkokiu
priezasciu negali nusipirkti neturgelyje. Stai ir viskas. As juk nesakau,
kad ebay geriau uz bet koki kita e-shop'a. Tiesiog kartais ten galima gauti
tai, ko negausi eshope, kartais galima gauti gerokai pigiau ir t.t. Esu
pirkes berods ~60 kartu, nedaug, bet per turetus pora disputu su pardavejais
viskas buvos isspresta labai greitai mano naudai.