Tema: Re: Reikia patarimo dėl pirkimo ebay
Autorius: MR
Data: 2015-10-07 12:13:19
Update:

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) pasiuntė mane tolyn, nes jie nagrinėja tik santykius tarp juridinio ir fizinio asmens, o šiuo atveju pardavėjas - fizinis asmuo.

Swedbank nagrinėja skundą, paparašė papildomos info, pateikiau, laukiu.

Paypal irgi nagrinėja, kol kas pranešė tik, kad pareikalauta ir gauta info iš pardavėjo. Laukiu.

Beje, ant tracking info adresas mano teisingas nurodytas! Bet va kaip atrodo delivery info, jei ka įdomu:

Delivered

Sep-25-15, 02:45 AM, Neuss, Deutschland

Out for Delivery

Sep-25-15, 00:51 AM, Neuss, Deutschland

In Transit with Destination Carrier

Sep-24-15, 22:42 PM, D, Neuss

In Transit with Destination Carrier

Sep-24-15, 13:20 PM, 4

In Transit with Destination Carrier

Sep-23-15, 16:33 PM, PL, Gluchowo k. Poznania

In Transit with Destination Carrier

Sep-23-15, 16:31 PM, PL, Gluchowo k. Poznania

In Transit with Destination Carrier

Sep-23-15, 06:02 AM, 9440

Unable to Deliver-Return to shipper

Sep-23-15, 05:57 AM, 9440

In Transit with Destination Carrier

Sep-23-15, 01:34 AM, Neuenstein-Aua, Litauen

In Transit with Destination Carrier

Sep-17-15, 23:37 PM, Neuenstein-Aua, Litauen

In Transit with Destination Carrier

Sep-15-15, 23:43 PM, Neuenstein-Aua, Litauen

In Transit with Destination Carrier

Sep-15-15, 00:03 AM, Neuenstein-Aua, Litauen

Delivery Attempt-Delivery Attempt

Sep-14-15, 09:27 AM

Out for Delivery

Sep-13-15, 23:39 PM, Neuenstein-Aua, Litauen

Out for Delivery

Sep-11-15, 00:54 AM, 9440

In Transit with Destination Carrier

Sep-10-15, 12:40 PM, Neuenstein-Aua, Litauen

In Transit with Destination Carrier

Sep-10-15, 08:23 AM, Neuenstein-Aua, Litauen

In Transit with Destination Carrier

Sep-09-15, 16:48 PM, Gluchowo k. Poznania, Polen

In Transit with Destination Carrier

Sep-09-15, 16:46 PM, Gluchowo k. Poznania, Polen

In Transit with Destination Carrier

Sep-08-15, 17:04 PM, Neuenstein, Deutschland

Shipped from the Global Shipping Center to International Destination

Sep-07-15, 07:20 AM, Alfreton

Customs Documentation and Labeling

Sep-05-15, 08:59 AM, Alfreton

Processing at Global Shipping Center