Tema: Re: Reikia patarimo dėl pirkimo ebay
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-29 16:19:45
Kazkaip keista biski situacija, paprastai registruotos siuntos atveju
irodymu tampa pirkejo parasas siuntos gavimo momentu, t.y. gavimo, o ne
issiuntimo patvirtinimas. Gal eBay keldamas keisa neakcentavai, kad tu
gyveni, daikta usakinejai ir PP confirminta adresa turi butent Lietuvoj, o
ne Vokietijoj?
Zodziu, dabar, manyciau, belieka dar PayPalas (tiesa, tikriausiai eBay case
iskelimo ir verdikto skubet aprasinet nereiketu)...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/