Tema: Re: Dviratininko aprangos parduotuvės Vilniuje???
Autorius: Sail
Data: 2014-07-15 08:28:55
Obana, vasare Cratoni prekiauja?

Cratoni tai vienintelis gamintojas kuri radau, kuris gamina salmus su
nuleidziamu stiklu.
Teko siustis is vokietijos uz brangiai :-(

Tarp kitko, ieskojausi hidrauliniu stabdziu priekiniam ratui su visais
pricindalais (t.y. teko pirkti ir rata). Galu gale nupirkau is zmogaus,
kuris pasirodo prekiauja dviratiniu ukiu gariunuose.
Gavosi puikus kainos ir kokybes santykis, plius viska parinko teisingai.
Pusvalandis, ir galu gale vazineju su normaliais stabdziais.

Tarp kitko, didelis skirtumas tarp diskiniu stabdziu su trosu ir su
hidraulika pastarosios naudai.