Tema: Re: Rasysiu knyga
Autorius: karolis
Data: 2014-04-28 14:57:24
o tu normalius teisininkus buvai pasisamdes?

"Shlipsas"  parašė naujienų news:ljedra$p7r$1@trimpas.omnitel.net...

igytas turtas su apskola iki vedybu. apsivesta. toliau moketos imokos uzh ta
vieninteli turta mano vardu. skiriamasi. apskaichiuoja kiek ash sumokejau
per vedybini laikotarpi ir dalina perpus. t.y. ka sumokejau, tai dar puse to
reik jai sumoketi. tas leshas mokejau dalimis. jai buvo negerai. padave
antstoliams. mokejau per antstolius. vel apsizeninu. tada butas parduodamas
ir kraustomasi i deriovnia. namas tampa bendra nuosavybe. gegute tai suzino
ir kelia reikalavimus antstoliams, kad nustatytu mnao dali name ir ta dali
stumti i varzytines. namas arestuojamas. toliau moku pagal grafika. tuo
tarpu gaunu dovanu soda. gegute suzino ir antstolius spaudzhia pardavinet
soda. lygiaigrechiai sutrauka man kaifuoja i rageli kaip bus faina, kaip bus
pyzdec tevukams, kai jie suzinos kad reikia ju soda parduot. vat tada nervai
man ir neatlaike.

tokia vat santrauka apie sutrauka.

--

Shlipsas