Tema: Re: Rasysiu knyga
Autorius: Shlipsas
Data: 2014-04-24 11:48:59
arestas uzdetas ant namo. mokejimai vyko pagal susitarima. tevai padovanojo sklypa, tai ta ishkele reikalavima atidavineti ta sklypa ish varzhytiniu, nes tai jau mano asmenine nuosavybe. ir dar priedo, jai labai buvo idomi busima mano tevu reakcija i tai, kai suzinos kad ju sklypas parduodamas.
dar jos motina ligoninej kelios dienos, tai sugebejo ir ta dalyka pripaisyt kad as kaltas del to,es nes su motina jos pabendraudavau. vienzho kosmosas vyksta.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96