Tema: Re: Privatus vaiku darzelis Vilniuje, priimantis kelioms val. perdiena
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-01-31 16:34:34
2014-01-31 16:24, ALORA rašė:
> taip :) nors diedo dar neturiu, tebeturiu brangiausiąjį ;)
> Be to, kai ji metų nuėjo į daržą, ėmė kalbėt vokiškai, tai taip ir liko.
> Nesinorėjo dar labiau sunkinti jos emigrantinės padėties. O dabar, kai
> yra noras, galimybės ir būtinybė, galima palavinti ir lietuviškus pradus
>
> Antra vertus, o koks kieno reikalas, kaip ir kodėl aš su savo vaikais
> kalbu...

Ir ko čia įsižeidinėti? Kalbėtum nuo pat gimimo su dukra lietuviškai,
nereikėtų čia dabar klausinėti apie darželius kur ji galėtų lietuviškai
pramokti.

O tai, kad atseit dvikalbystė vaikui sunkins gyvenimą - pasakos.
Kažkodėl tėvai, kuriems sunku buvo vietinę kalbą išmokti, įsivaizduoja,
kad vaikams irgi bus sunkumai, jei su jais jie gimtąja kalba kalbės.