Tema: Re: užgesinus variklį užkaista
Autorius: kef
Data: 2010-06-18 15:04:50
Na 2.0DTI yra biski kitaip. Be kondiskes temperatura kartais uzkyla virs 90,
gal 92 kokie. Tada isijungia kazkoks is 3-ju karlsonu greitciu ir
temperatura nukalama zemyn iki kokiu ~88. Kai kondiske ijungta, nuolat
sukasi mazas karlsonas ir temperatura net per paciausius nejuda nei aukstyn
nei zemyn, kaip ikalta ties 88-89.
Ventiliatoriai yra du. Ir putimo greiciu yra nemaziau 3-ju: 1) mazesnis
vent. pries kondiskes kondensoriu, 2) didesnis uz abieju radiatoriu, 3) abu
kartu. Kada isijungia kuris nezinau. Valdo juos kazkoks kompiukas po kapotu
+ kazkiek reliu.