Tema: Re: užgesinus variklį užkaista
Autorius: Eex
Data: 2010-06-16 08:01:00
aga, butent. pas mane irgi kyla iki 100, kai kondiske ijungta. kaip ten po
kapotu, tai nzn. bet man pasirode, kad pirma eina variklio radiatorius,
paskuj koks 2cm tarpiukas ir tik tada mazesnsnis kondiskes radiatorius. bet
sitoje vietoje galiu ir klysti. jei sakai, kad antras ventiliatoriaus
greitis jungiasi ties 115C, ir tai numatyta, tai nereikia per daug sukti
galvos.