Tema: Re: užgesinus variklį užkaista
Autorius: Eex
Data: 2010-06-15 16:29:47
nu uzia jis neblogai, bent is garso :) nes kai buna karsta masina pastatai,
tai dar jis kuri laika veikia, tai garsas neblogas :)
bet realiai, sakau - pabandysiu paimituot kamsti ir pasisukinesiu
aiksteleje. bandziau uzvest motora ir paziuret, kiek pakils tempa, tai tada
viskas labai grazu: kyla iki 92C, paskuj jungiasi ventiliatorius ir labai
graziai nuausina iki 85C. judant kamstyje matomai biski apkrovos gauna
motoras, todel pakaista daugiau. plius pas mane automatas - dar tas matomai
apkrovos dadeda kazkiek.
ir kaip su kondiske? nes tada vienas ventiliatorius sukasi pastoviai. turetu
padeti ausinti ar nelabai?