koks motoro kodas? "Baggio" <baggio@ktv.lt> wrote in message news:hj6v5g$c0q$1@trimpas.omnitel.net... > :))) > Šiaip jokių niekad problemų neturėjau, tik kai valgyt pradėjo sakau diržą > keitė. Viskas. Elastingas padla, tik dažniau į kauną važinėt pradėjau ir > iškilo klausimas. Ačiū už jūsų fleimą, baisiai informatyvus, ir net > manualą pasiskaičiau :) > "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6rd4$4cv$1@trimpas.omnitel.net... >> anyway kazkaip nuo kito galo snekam:) >> gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone >> nuo 0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai >> varikliui, uzlinks. >> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >> news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net... >>> na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:) >>> >>> 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei >>> vaziuojant visada ant redline >>> 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad pasiekus >>> nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos autoriaus atveju, >>> nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada turim dar 3k rpm >>> reservo) >>> 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos buvo >>> "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 2-3k >>> rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei zmogus >>> vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats kas ant >>> 2-3 krpm :) >>> Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:) >>> >>> >>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>> news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus >>>>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris >>>>greiciau uzsilenks? >>>> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp >>>> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, >>>> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna >>>> pr viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, medziagu, >>>> tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir t.t. ir >>>> t.t. >>>> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" kalba >>>> a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" :) >>>> >>>> >>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >>>> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave >>>>> prasideda redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei >>>>> saugu. Vistiek nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos >>>>> autorius verke del 5k rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline. >>>> >>>> >>> >> > >