Tema: Re: beje
Autorius: k@z
Data: 2010-01-20 15:10:05
koks motoro kodas?
"Baggio" <baggio@ktv.lt> wrote in message 
news:hj6v5g$c0q$1@trimpas.omnitel.net...
> :)))
> Šiaip jokių niekad problemų neturėjau, tik kai valgyt pradėjo sakau diržą 
> keitė. Viskas. Elastingas padla, tik dažniau į kauną važinėt pradėjau ir 
> iškilo klausimas. Ačiū už jūsų fleimą, baisiai informatyvus, ir net 
> manualą pasiskaičiau :)
> "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6rd4$4cv$1@trimpas.omnitel.net...
>> anyway kazkaip nuo kito galo snekam:)
>> gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone 
>> nuo 0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai 
>> varikliui, uzlinks.
>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>> news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:)
>>>
>>> 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei 
>>> vaziuojant visada ant redline
>>> 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad pasiekus 
>>> nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos autoriaus atveju, 
>>> nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada turim dar 3k rpm 
>>> reservo)
>>> 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos buvo 
>>> "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 2-3k 
>>> rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei zmogus 
>>> vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats kas ant 
>>> 2-3 krpm :)
>>> Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:)
>>>
>>>
>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>> news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus 
>>>>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris 
>>>>greiciau uzsilenks?
>>>> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp 
>>>> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, 
>>>> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna 
>>>> pr viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, medziagu, 
>>>> tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir t.t. ir 
>>>> t.t.
>>>> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" kalba 
>>>> a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" :)
>>>>
>>>>
>>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>>>> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave 
>>>>> prasideda redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei 
>>>>> saugu. Vistiek nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos 
>>>>> autorius verke del 5k rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline.
>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>