anyway kazkaip nuo kito galo snekam:) gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone nuo 0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai varikliui, uzlinks. "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net... > na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:) > > 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei vaziuojant > visada ant redline > 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad pasiekus > nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos autoriaus atveju, > nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada turim dar 3k rpm > reservo) > 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos buvo > "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 2-3k > rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei zmogus > vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats kas ant > 2-3 krpm :) > Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:) > > > "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message > news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net... >>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus >>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris >>greiciau uzsilenks? >> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp >> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, >> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna pr >> viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, medziagu, >> tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir t.t. ir t.t. >> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" kalba >> a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" :) >> >> >> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net... >>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave prasideda >>> redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei saugu. Vistiek >>> nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos autorius verke del 5k >>> rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline. >> >> >