Tema: Re: beje
Autorius: k@z
Data: 2010-01-20 14:02:44
anyway kazkaip nuo kito galo snekam:)
gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone nuo 
0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai varikliui, 
uzlinks.
"k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net...
> na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:)
>
> 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei vaziuojant 
> visada ant redline
> 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad pasiekus 
> nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos autoriaus atveju, 
> nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada turim dar 3k rpm 
> reservo)
> 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos buvo 
> "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 2-3k 
> rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei zmogus 
> vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats kas ant 
> 2-3 krpm :)
> Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:)
>
>
> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
> news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net...
>>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus 
>>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris 
>>greiciau uzsilenks?
>> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp 
>> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, 
>> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna pr 
>> viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, medziagu, 
>> tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir t.t. ir t.t.
>> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" kalba 
>> a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" :)
>>
>>
>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave prasideda 
>>> redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei saugu. Vistiek 
>>> nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos autorius verke del 5k 
>>> rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline.
>>
>>
>