Tema: Re: beje
Autorius: Baggio
Data: 2010-01-20 15:06:56
:)))
Šiaip jokių niekad problemų neturėjau, tik kai valgyt pradėjo sakau diržą 
keitė. Viskas. Elastingas padla, tik dažniau į kauną važinėt pradėjau ir 
iškilo klausimas. Ačiū už jūsų fleimą, baisiai informatyvus, ir net manualą 
pasiskaičiau :)
"k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6rd4$4cv$1@trimpas.omnitel.net...
> anyway kazkaip nuo kito galo snekam:)
> gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone 
> nuo 0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai 
> varikliui, uzlinks.
> "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net...
>> na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:)
>>
>> 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei 
>> vaziuojant visada ant redline
>> 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad pasiekus 
>> nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos autoriaus atveju, 
>> nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada turim dar 3k rpm 
>> reservo)
>> 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos buvo 
>> "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 2-3k 
>> rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei zmogus 
>> vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats kas ant 
>> 2-3 krpm :)
>> Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:)
>>
>>
>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>> news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus 
>>>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris 
>>>greiciau uzsilenks?
>>> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp 
>>> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, 
>>> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna 
>>> pr viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, medziagu, 
>>> tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir t.t. ir t.t.
>>> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" kalba 
>>> a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" :)
>>>
>>>
>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>>> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave 
>>>> prasideda redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei 
>>>> saugu. Vistiek nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos 
>>>> autorius verke del 5k rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline.
>>>
>>>
>>
>