teoriskai - l6 yra savaime issibalansuojantis dalykas. visiems kitiems - reikia balansyru. l4 yra labai seniai isdirbta ir nesukelia problemu. beje - l3 balansuot dar paprasciau nei l4 "svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message news:n9t8ac$elm$1@trimpas.omnitel.net... > Butu techniskai tvarkinga nedrebetu. 6 cilindru texniskai > tvarkinga gali nedrebet, 4 cilindru negali. As viska pasakiau > > > > -- > > svyt /e39 > > > > "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> Wrote in message: >> ko nesupranti? dreba jie visi, net ir tavo dreba labiau nei mano >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:n9t11e$c7m$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai sutaisyk t? keul?. >>> >>> kas ten benzininiuose dreba - nesuprantu >>> >>> On 2/15/2016 7:09 PM, svyt wrote: >>>> Taip, nors 5. As nesu uzsiciklines ant bmw, 5 cilindru audi/volvo >>>> variklis, jei tvarkingas dirba fantastiskai mielai. Kaip tik >>>> siandie pasedejau, tas minetas mygtukas 15 minuciu tokiu oru, >>>> pirma kart jungiau. O mano dabartine ne rodiklis, as iki siol >>>> manau kad bmw 2.4 td ar d geriausias visu laiku dizelinis >>>> variklis, ju turejau bent 6, ne vieno remonto, tyla salone, darbo >>>> tolygumas... dabrtiniam 2000 metu dizeliui toli, net ne >>>> cilindruose, dirba taip kaip benzas kas 10 sek sudrebedamas. Ar >>>> kas matet toki benzinini, kuris dirba nesudrebedamas bent karta >>>> per 10 min? Man neteko. O tokiu dizeliu turejau ne viena, gal >>>> sita pavyks davest, neslepiu kad pirkau pigiai detaliu kruva, nu >>>> vaziuoja, nepaveda, bet tai dar ne mano masina del kurios esu >>>> ramu- nu ten kliba ten barska bet iki tikslo davaziosim, sitoj >>>> niks nekliba ir nebarska bet tikrai negarantuoju kad iki tikslo >>>> davaziuosim. >>>> >>>> >>> >> > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/