Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > tai, kad jis sekunde geriau u? t? keul? iki 100 valit, tai kame ten park?s? > > Darbas tai taip, bet k? darysi, tokie laikai at?jo. A, kuro turb?t > mieste per pus?. > > On 2016.02.14 20:52, marijonas wrote: >> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: >>> o nes?mon? nes? Nes tas 525d toks irgi...to emmm....toks nelabai. Apart >>> ?e?i? cilindr? :) >>> >>> Na ir GT turb?t +200kg storesnis. >>> >>> On 2016.02.14 20:20, marijonas wrote: >>>> Invertuota panda <fake@email.yes> Wrote in message: >>>>> On 2/13/16 18:23, Dainiushas wrote: >>>>> > tai jei senas trilitrinis 400Nm@2000rpm, o naujas dvilitrinis >>>>> > 500Nm@1500rpm, tai kuris ?ia elgiasi nesolid?iai? :) >>>>> >>>>> Px tie skaiciukai, esme kaip tas varinkelis elgiasi realybeje. Kitaip >>>>> tariant, koks jo "charakteris". Geras 6-kaushis prie zemu apsuku dirba >>>>> nepalyginamai lygiau ir "solidziau" nei uzbombintas 4-kausis. >>>>> >>>>> Nebutum traxtoristas ir daciju egzpertas, pasiulyciau realiai pabandyt >>>>> paciam :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> teisybe. >>>> pusdieni vazinejau su 520d gt, >>>> tai palyginus su 15m senumo 525d >>>> to gt variklis pasirode nesamone. Nors skaiciais turbut tas >>>> 4cilindris atrodo geriau. >>>> >>> >>> >> >> Dirba negraziai, traukia nesmagiai. Likau nesuprates prasmes 4cil >> bmw uz belenkiek pinigu, kuris vaziuoja prasciau uz sena >> kiaule. >> > > Kazi ar per puse kuro. Bet esme, kad vien is skaiciu apie vaziavimo malonuma spresti negalima. -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/