galiu palygint 1.4d mini one su peugeot 206 1.4 benzu. kilowatu tiek pat. vazhiavimo experiencas labai panasus jei tai apskritai galima vaziavimu pavadinti.. Cia jei begius jungt prie ~2500-3000rpm. jei jungt zemiau dyzelis dar blogiau nes perjungus soki i turbo duobe ir rukai. "spakainas" wrote in message news:mvlivg$66t$1@trimpas.omnitel.net... Tai apie ką kalbam? Aš tai - apie SANTYKINĮ valinimą, būtent: lyginu dyzelinį partnerį su benzininiu c4, kaip jau ir rašiau. Kasdienai važinėt DAUG smagiau su partneriu, nors kw ir mažiau jame. Čia mano subjektyvi nuomonė, pagrįsta grynai pojūčiais už vairo. O šiaip tai nx tiek tas tiek tas. 2015.10.14 15:44, Arnas rašė: > nezhinau ish kur cia atsiranda kosmonautu kuriem 60kw dyzelis valina, > esu su 66kw 1.9tdi golfu vazhiaves tai baisu. iki 2000rpm turbo lagas, > ant 2000rpm vos vos, poto karkimas tik - vazhiavimo 0. mini one 1.4D > 55kw jei stockinis irgi tragedija (nors masina tikrai lengva), vos vos > pagyvejimas gal prie 2500rpm o sheip nevalina NIEKUR. > > "Dainiushas" wrote in message news:mvkvbv$nqq$1@trimpas.omnitel.net... > > to partnerio su 60kW 100km/h greičiausiai daugiau nei 2krpm ir torkas > ten jau būna pradėjęs smigt :). > > troikės pvz 100 - 3krpm. Nieko ten nereikia žemint, spaudi ir važiuoji :). > > On 10/14/2015 9:56 AM, spakainas wrote: >> O kas blogai trasoj? Aš kaip tik matau vien pliusus - kruizini sau ant >> 2000 apsukų - max torkas prie tiek, mini tapkę ir jis eina. BenDzui gi - >> reik šaibą žemint, jei nori panašiai eit. Nu čia atmosferiniam, su >> turbininiais viskas aišku. >> >> 2015.10.14 09:10, Dainiushas rašė: >>> Su tais silpnais dyzelejs tai viskas faina kol triniesi mieste, bet kai >>> pabandai trasoj 90 važiuodamas aplenkt, tai nx bbd :) >