daer geriau kai nepradeda smigt nuo 2500rpm :) On 2015.10.11 16:17, Igaliotinis wrote: > asiku ne poxuj. ner net ka kalbet. geriau daugiau negu maziau > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:mvdluu$sga$1@trimpas.omnitel.net... >> ot ne px tas torkas ant alkūnės.... >> >> >> On 2015.10.11 10:44, Igaliotinis wrote: >>> bet bendzo panashaus su 500nm tai net nera >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:mvai7b$7vr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu pagaliau! :) >>>> >>>> On 2015.10.10 10:07, Arnas wrote: >>>>> traktoristai turbut pamirsta kad visai kitas perdavimas pas >>>>> dyzelius del >>>>> ankstyvo redlaino (4500rpm). Nes jei paimt benza su ta pachia mase ir >>>>> 500Nm tai pesha kaip reikiant o dyzelis su 500Nm tai kas? varganas >>>>> 530d >>>>> su 218ag/231ag? >>>>> >>>>> "dpi" wrote in message news:mv8oe4$s6g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Nunu. Sitas dyzeliukas prie 1500rpm jau turi 280nm (328i maximuma), o >>>>> prie >>>>> 2000rpm - 350nm ir atitinkami daugiau galios. Benzinas jo galia >>>>> pasiveja ir >>>>> aplenkia tik prie gerokai aukstesniu apsuku. >>>>> Bet siuo atveju kai "neveikia", tai sunku palyginti. Benzinas jautriai >>>>> reaguoja i pedalo paspaudima, bet gal vistiek truputi silpniau eina. >>>>> 320d >>>>> nuo 2200-2500rpm smagiai eina, bet trumpai tos laimes, nes greit >>>>> apsukos >>>>> baigiasi, ir nesinori netoli redlino drozhti. Todel tikrai nepatogu po >>>>> miesta maltis (ypac kai megsti spausti). >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>> news:mv7otf$90e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> na ir dar reiktų 320d nelygint su 328i ;). Nes pastarojo konktekste >>>>> tai >>>>> nei torko nei nieko nėra :) >>>>> >>>> >>