Tai kad sukau visaip - nevažiuoja. Nu ten jei šalia sustatysi dragint, tai citramonas gal ir greičiau kažkiek važiuos (nu blet, turėtų gi, daugiau kw), bet pojūčiai tai konkrečiai - nx. Ir vabše, kasdien važinėdamas suki iki redlaino? Dyzelis tai eina ir be jo. 2015.10.13 18:39, Dainiushas rašė: > tai citroeną suktelt reikėjo. nuo 4krpm visai važiuoja. Nereik gi norėt, > 1.6 > > On 2015.10.13 13:05, spakainas wrote: >> Šiaip tai įdomiai su tais kw, sekundėm ir pojūčiais. Pvz teko kažkiek >> pavažinėt su peugeot partner dyzeliniu, kažkas apie 60kw. Nu atrodo >> turėtų būt konkretus pzdc. Bet vat nikuja, važiuoja kažkaip, ir net >> visai santykinai smagiai. Kai tuo tarpu su 80kw benzininiu citroen C4 - >> visiškas praliotas, norisi pastumt išlipus. Nesugedę niekas. Bet jei >> pasodintų užrištom akim, pravežtų ir lieptų pasakyt kuris greičiau >> bėgėjasi, tai jaučiu nei vienas neatspėtų :D >> >> 2015.10.12 12:52, Dainiushas rašė: >>> o jeiirėt ne rpm o tą patį greitį ta pačia pavara? >>> >>> On 10/12/2015 9:51 AM, budulis vulgaris wrote: >>>> 2015-10-09 18:13, dpi rašė: >>>>> Tai ka, nera 320d turetoju? 110kw ir 120kw turetu vienodai elgtis. >>>>> Abu >>>>> su VNT turbom, tik valdymas skiriasi. >>>> >>>> Yra tu turėtojų, tik vat tie traukos įspūdžiai subjektyvūs, tau gal >>>> netraukia, o man traukia :) >>>> >>>> Is savo asmeninės patirties galiu pasakyti, kad prie 1500rpm 120kW 320d >>>> traukia geriau nei 328i E36 (M52TU2). Ir prie 2500 rpm traukia geriau. >>>> Paskui jau 328i traukia geriau. >>>> >>>> Beje, E46 320d (110kW) elgiasi skirtingai nuo E90 320d (120kw). E90 >>>> ženkliai geriau, 120kW žymiai guvesnis variklis. >>>> >>> >