Tema: Re: mini cooper Sssss
Autorius: Kostian
Data: 2014-03-03 21:35:03
nu nesnekek geriau apie temas, kur neismanai.

kur ji remo normalaus neturi? tas nenormalus gerokai kietesnis uz iprasta.
ar zinai kuriuoje vietoje bent dinamikai issideste?
kad viduriamas/aukstiems jokios tavo minetos izoliacijos praktiskai
nereikia, kad buna toks dalykas kaip hard topas ir t.t.

nesigyncioju, kad tai barskaliukas, bet mes kalbama apie stock sistemos
grojima, o ne apie auto akustini komforta.