Kad as tas durnius, kur tik viena kapitalista zinau ir seima tokia pat. "Kostian" <mailas@fff.lt> wrote in message news:ler2eu$39j$1@trimpas.omnitel.net... > tai gal susimastyk pirkti? :)) > del muzikos- ever ever best kur esu girdejes gamykline- tai buvo e85, ir > cia po visu garso varzybu jaunysteje, rankiniu podiumu, morelliu su custom > filtrais ir t.t. :) tai taip ir pasilikau garaze dezuteje seniai islupta > is parduodamo auto geti :) > > > > "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message > news:lepcfv$tjf$1@trimpas.omnitel.net... >> Va butent, kam ko reikia tuo metu. >> Mane pavezino, tai ispudy paliko. Valina tikrai pakankamai normaliai. >> Muzika buvo rimta gamykline harmano, tai dar ir grajina super. >> Ir aisku, apynauje masina buvo su 12 kkm rida. >> >> >> >> >> "Kostian" <mailas@fff.lt> wrote in message >> news:leoct0$jvu$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tas paaukstintas tai toks keistokas man siek tiek. dingsta koncepcija >>> nedidelio ir judraus miesto automobilio. >>> nu as kazkada turejau dar senesni coopa, o is bmw turejau tik z4, tai >>> sunkoka lyginti. >>> uz sena coopa- zymiai minkstesnis ir tylesnis (nors ana turejau cabrio). >>> siek tiek erdvesnis. plastmase kokybiskense >>> elektronika geresne (man senesnio nelabai patiko), netrukdo nei ant >>> sniego, nei ant sauso asfalto. tikslesnis vairas. >>> valina, tikrai :) bent pagal pojucius tai beveik greiciau negu 3.0 z4 :) >>> beveik :) beveik nesijaucia, kad yra turbininis.(lag'o prasme). sport >>> mygtukas kazkaip visai ji pakeicia (atrodo, kad labiau valina (bet cia >>> itariu turbut tik akseleratoriaus pedalo jautrumas, kietesnis vairas, >>> stabdziai). pravazumas lyginant su z4 tai visai kitoje lygoje, kaip ir >>> aukstesne sedesena. ekonomiskesnis. >>> kas labai patinka- tai balansas. kazkada su tokiu vazinejau po french >>> riviera, tai nerealu. >>> vietos gale nera daug, bet sedynes kaip ir yra. bagazine irgi labiau >>> skirta miestui, bet 2 teniso tases telpa dar su kazko gulinciu >>> automobilije. >>> atrodo piktai :) >>> nepatinka, kad pastoviai purskia vandeni ant zibintu (kas 3 karta, kai >>> purski ant stiklo), bet cia visu naujesniu ir xenoniniu auto bruozas. >>> spidometras per viduri prikolnas, tik minusas, kad blasko zmona. >>> pasilikau skaicius myliomis, taigi nekreipia demesio, kaip 50 vaziouji >>> :) >>> nu ir sakyciau ekonomiskas, skirtumas su 2008m automatu (draugas turejo) >>> kokie 3-4 litrai tikrai >>> >>> sakykime taip - neparduosiu greit, toliau smagiai vazinesiu, bet sio >>> metu man asmeniskai butu protingiau didesni auto tureti. >>> tai cia labiau kam ko reikia gal. >>> >>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message >>> news:lemnv3$a8a$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Mano kolega F pitaka kaip tik iskeite i 2012 kupery, ta paaukstina 4x4. >>>> Aisku jam pinigu reikejo, tai kuperis gavosi 1/2 efkes kainos, bet >>>> idomu, >>>> kokiu nuomoniu yra: vieni nori keist i viena puse, kiti atgal. >>>> >>>> >>>> >>>> "Kostian" <mailas@fff.lt> wrote in message >>>> news:lelk2q$k03$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu keule butu gal labiau laikinai (~1.5m kazkur). Nors nebuno nieko >>>>> pastovesnio uz laikinus dalykus. >>>>> nu man viskas supuole: pagausejimas, statybos, tai galima sakyti >>>>> contingency&risk management approach sio atveju. >>>>> pirkau zmonai, bet gavosi kad pats su juo pradejau vazineti, pardaves >>>>> savo auto pirma (buvo dvivietis)... >>>>> o ir siaip man kazka e39 turi tokio idomaus, jei kalbeti apie facelift >>>>> universala ir dar koki individual. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message >>>>> news:lelj1u$iqs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>A tai ko net i keule? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Kostian" <mailas@fff.lt> wrote in message >>>>>> news:leliro$ij7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> su mintim, kad mini groopso nera, o cia salia kaip ir gulejo >>>>>>> sandely. >>>>>>> Taigi: mini cooper s >>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mini-cooper-s-1-6-l-hecbekas-2009-benzinas-3419815.html >>>>>>> arba keisciau i e53, e60 arba is gal ir e39 >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >