Tema: Re: mini cooper Sssss
Autorius: Kostian
Data: 2014-02-28 00:06:24
nu tas paaukstintas tai toks keistokas man siek tiek. dingsta koncepcija
nedidelio ir judraus miesto automobilio.
nu as kazkada turejau dar senesni coopa, o is bmw turejau tik z4, tai
sunkoka lyginti.
uz sena coopa- zymiai minkstesnis ir tylesnis (nors ana turejau cabrio).
siek tiek erdvesnis. plastmase kokybiskense
elektronika geresne (man senesnio nelabai patiko), netrukdo nei ant sniego,
nei ant sauso asfalto. tikslesnis vairas.
valina, tikrai :) bent pagal pojucius tai beveik greiciau negu 3.0 z4 :)
beveik :) beveik nesijaucia, kad yra turbininis.(lag'o prasme). sport
mygtukas kazkaip visai ji pakeicia (atrodo, kad labiau valina (bet cia
itariu turbut tik akseleratoriaus pedalo jautrumas, kietesnis vairas,
stabdziai). pravazumas lyginant su z4 tai visai kitoje lygoje, kaip ir
aukstesne sedesena. ekonomiskesnis.
kas labai patinka- tai balansas. kazkada su tokiu vazinejau po french
riviera, tai nerealu.
vietos gale nera daug, bet sedynes kaip ir yra. bagazine irgi labiau skirta
miestui, bet 2 teniso tases telpa dar su kazko gulinciu automobilije.
atrodo piktai :)
nepatinka, kad pastoviai purskia vandeni ant zibintu (kas 3 karta, kai
purski ant stiklo), bet cia visu naujesniu ir xenoniniu auto bruozas.
spidometras per viduri prikolnas, tik minusas, kad blasko zmona. pasilikau
skaicius myliomis, taigi nekreipia demesio, kaip 50 vaziouji :)
nu ir sakyciau ekonomiskas, skirtumas su 2008m automatu (draugas turejo)
kokie 3-4 litrai tikrai

sakykime taip - neparduosiu greit, toliau smagiai vazinesiu, bet sio metu
man asmeniskai butu protingiau didesni auto tureti.
tai cia labiau kam ko reikia gal.