Tema: Re: Sodomos ir Gomoros kronikos part III
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-02-22 00:38:54
On Fri, 21 Feb 2014 11:42:48 +0200, Arnas wrote:

> na turbut del skonio sunku gincytis... Mano skoniui e65/e60/e90
> elementariai negrazus. Ir negrazus jie buvo nuo pat pradziu. e90 LCI -
> zenkliai geriau. e92 pries ir po facelift irgi, e92 m3 - isvis grazi
> auto. Pasikartosiu - del skonio nesigincyjama, manau yra zmoniu kuriem
> fiat multipla ar pontiac aztek yra grozio etalonai.

Tai e90 juk perrenginejo pati paskutini, pora metu veliau uz e60 kai jau
buvo mazdaug aisku kaip publika priima benglo stiliu. e92 dar metais
veliau, e93 dar veliau.
Bnv tai ne kokia tAjota, pilnai pasukt 180 laipsniu tokiam konTSerne
neiseina isskyrus tuos atvejus kai shokas yra pati strategijos vinis. Yra
kas rupinasi "dizaino kalbos" ir ivaizdzio testinumu, stailgaidais pan
fignia. Beigi niekas nenori pripazint, kad "ups, biski persistengem".
Todel ienas suko atgal palaipsniui.

--
kthxbai.