Tema: Re: Sodomos ir Gomoros kronikos part III
Autorius: Arnas
Data: 2014-02-21 11:42:55
na turbut del skonio sunku gincytis... Mano skoniui e65/e60/e90 elementariai
negrazus. Ir negrazus jie buvo nuo pat pradziu. e90 LCI - zenkliai geriau.
e92 pries ir po facelift irgi, e92 m3 - isvis grazi auto. Pasikartosiu - del
skonio nesigincyjama, manau yra zmoniu kuriem fiat multipla ar pontiac aztek
yra grozio etalonai.

"911"  wrote in message news:le4s5v$hkp$1@trimpas.omnitel.net...

tikrai taip
e60 liaudziai buvo perstiprus dizainas po keules, daznas dar dabar tapati
sako
o f10 grizo i bmw 'ribas' ir siaip smagus neperdidelis automobiliukas..
blogiausia kaip visada su bmw- tai kad ju kainos secondhande nesuvokiamose
ribose :) bet cia taip turi but, tokia marke :)))