Tema: Re: Sodomos ir Gomoros kronikos part III
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-02-14 20:36:15
On Fri, 14 Feb 2014 18:55:23 +0100, "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote:

>Perskaitet forume ?

Papasakojo Quandtai prie alaus. Šeip finansiniai rodiklei ir benglo
staigus išėjimas nėr paslaptis.

>Kokia imsi ? F30 labiau benglishka nei e90. Cia apie vidu. Isore turbut
>poxuj, gi ne 16metis esi. Vidus svarbiausia, nes ten sedi tu.

F30 vidus jau vėl teisingon pusėn. Ir kokpitą pasuko kaip priklauso
ir levatizorių normalei idėjo. Bent jau man tinka.
Bet gali būti ir oooo, man dabartinės vidus ir vairavimas tinka. Tik
gaila kol kas nepasipainiojo pavairOt nieko įdomiau nei 2.0
traxtorius, pas 1.8tfsi tik kaip keleivis važiavau (irgi traxtorius).

--
kthxbai.