Tema: Re: m3 v studiju
Autorius: 911
Data: 2011-10-31 22:56:56
eina naxui tai dar ir frankensteinas.
axujiet.
va ir islindo yla is maisho, pradzioj mobile.de_vienas savininkas_moket brangiai, o paskui poxui kas- anglas supistas garazhe atkeltas....
ot lygis blet, jau geriau tada tikrai anas 330, nu bet bb ten irgi jauciu tas pats. Man kazko toks jausmas kad nerka senas perekupas, nes prota papist tai pirmas... ne plyteles pardavineja o skendusius lavonus uz brangiai...

dar savaite ir paaiskes kad arno m3 realiai dvilitris universalas su dujytem ir kopeciom ant ragu...