Tema: Re: m3 v studiju
Autorius: 911
Data: 2011-10-25 16:06:35
turejau as tu sportiniu ir psiaudo sportiniu, ir turiu nuo gudziu kokiu 2000m. ir niekam cia neydomu, nes kam tas idomu senei zino :)
tu tik labai kazko jautrus.
Nieks cia nekisa jokiu kacergu, o ir as pats joje _ne_alu_geriau_  paskutini kart turbut kokie 3m atgal ;)
sureiksminat ta e46m3 iki tiek kad vos ne actoja minivena kelionem, malonumus savaitgaliais ir keliones darbo reikalais.
Pasakiau savo nuomone: man tas kazkoks universalumas yra totali nesamone.  Gerai kai visas gyvenimas sudeliotas 3km iki darbo, 300m papietaut, ir 3km iki namu. Seimos nera, savaitgaliais prie teliko ant lovos. Buna zmones ir kitaip gyvena ;)