Tema: Re: m3 v studiju
Autorius: 911
Data: 2011-10-25 17:22:15
gali ir evo, mano aprasyta situacija toli grazhu nestandartine, bet su evo nenoreciau pist kelioniu po lietuva/europa kaip ir su emke ;)
plius dar reikia nepamirsti kad situ automobiliu eksplotacijos kashtai tikrai nesibaigia ties 13l bendzino ....
galit pizdelint kiek norit, bet daugumoj situaciju as mieliau sedeciau kad ir octavijoj su r15 ir 2.0tdi , apie ka ir kalba ;)