Tema: Re: Neapsisprendžiu 530d ar 330d ?
Autorius: FX
Data: 2011-10-11 17:58:07
YZF'as tai stato ant vienkes, kai priekinis ratas uzh kanylkes buna
nudropina ant priekinio rato perpisa per stabdzhius pastato moca ant
priekinio rato tada nudropina gala ir toliau sau sekmingai nuvazhiuoja...
mokykisble!

FX

"Dainiushas"  wrote in message news:j71l2g$epo$1@trimpas.omnitel.net...

tai tipo lygis yra pamačius atidarą šulinį, užuot pasukus vairą pist gazo?
Ne, normaliai važiuoju, nu bet galima - negi sunku tą duobę apvažiuot?