Tema: Re: Q: Neapsisprendžiu 530d ar 330d ?
Autorius: tOMZY
Data: 2011-10-07 17:10:39
Pats sprendžiau tą patį klausimą. e46 man gražesnis už plikus e39, bet
kadangi pasitaikė 2002-ųjų e39 su m-tech apdaila, nedvejodamas pasirinkau
jį. Be to salone vietos šiek tiek daugiau.
Kuro sąnaudos turėtų būti e46 mažesnės vien dėl šiek tiek mažesnio svorio.
Manojo vidurkis - 7 litrai, 80% miestas. Tiesa, manasis su mechanine pavarų
dėže. Draugo e39 530D 2000-ųjų automatas valgo pora litru daugiau.

"Jalauz"  wrote in message news:j6msue$8p5$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, neapsisprendžiu.

Ar 530D ar 330D, 2000-2003 tik automatas ? :)

Patarkit, nes niekaip neissirenku. :) Pries tai turėjau 525tds 94m.
kazkaip labiau patenkintas buvau, nei kazkada buvau pralekes su 530D
2003 metu, gal ten koks suėjęs buvo nzn, tai kazkiap link 330 linkes.

Privalumai ir trukūmai? Eksploatacija ir kuro sanaudos ?