Tema: Re: Q: Neapsisprendžiu 530d ar 330d ?
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2011-10-09 12:56:41
Symet pirma karta visa vaziuokle tikrino ir tvarke prie kolonijos
restauratoriai.
Kaina 290, tiesa suvedima sudinai padare, kitaip sakant visai nepadare.
Tvarke
visa prieky: 4 sarnyrai ir dar kazkokiu pajieblisciu. Pries tai tie patys
keite gale
2 gumas - 100 litu.
Bet, lyginant, kaip anksciau tvarkydavau po viena ar pora detaliu naujomis,
kastuodavo daug brangiau. Dabar jau kokie 8 men. NIEKAS nebarska.
Tai jeigu ir laikys tik metus, tai vistiek tokia pinigu suma dziugina.