Panašiai ir yra, tikrai xujiovai tie matapyrdos matosi. Jei dar važiuoji +- su srautu, ar tik nedaug greičiau = yra laiko pamatyt, bet jei mėtaisi tarp juostų dvigubai greičiau nei srautas, tai tikrai retas kuris tave pastebės laiku. Jau nekalbant apie visokias tokias pavojingas zonas, kaip sankryžos, papildomų juostų atsiradimai, apsisukimo vietos, perėjos ir pan. Buvo ten kažkur dxja literatūros, kaip teisingai važinėt motociklu, kad kuo mažiau būt tazikų vairuotojų aklosiose zonose, nevažiuot per juostos vidurį, kad vairuotojas per kuo daugiau veidrodėlių galėtų tave pastebėt ir t.t. Duotoj situacijoj tai aišku kad mondeikos vadeliotojas kaltas, bet ir matapyrdininkas galėjo pristabdyt, įvertint situaciją kaip galimai pavojingą. Vat man irgi prieš porą savaičių teko avarijoj pabuvot prie spaudos rūmų, buvau keleivis vienam bnv, kai mūsų, važiuojančių pagrindiniu nepraleido qashkajų vadeliojanti ~70 metų bobutė. Sankryžoj neveikė šviesoforas, mum pagrindinis, bet aš taip mintyse pagalvojau, kad gerai būtų kažkiek pristabdyt, px kad pagrindinis, a kolegai taip neatrodė, nu ir plūmpinomės nisančikui į šoną ;] Gerai kad 2000 metų E39'am airbagai pasirodo gyvi buvo, tai tik lengvais apibrozdinimais atsipirkom. Nu benvas nelabai remontuojamas, qashkajus perskrido 2 juostas, apsisuko ir pisosi šonu į stulpą. Gerai kad užuolaidos išsiskleidė, nes smegenus būtų atsikrėtus babūlia. Reziumuojant - px, kad tavo pagrindinis, neaiškioj vietoj geriau numest kažkiek anglių. > Kartais pradedu galvot, kad uzsedus ant motociklo virstu vampyru. Tobish veidrody nesimato. Su visu baikublia!