Tema: Re: Smawkt
Autorius: YZF
Data: 2010-10-26 15:17:35
as ir tokiu kaip as - ne vienas.

iesko masinos nebutinai butent tokios pacios 1:1, o kazko panasaus is tos
srities. Zmones neiesko butent to ka kazkas skelbia ir retai kada buna kai
atsibunda ryte ir zino: va, noriu accordo 2.0 su rudu salonu ir 137.564km
ant spidiko!

Ir kad kiaule cia pastoviai rasantiems ka nors parduos, tai vienas kitas
itin retas atvejis. Geriausiu atveju tai ju giminems, draugams, pazystamiems
ir ko. Todel tai kaip jis viska pateikia cia rasantiems priklauso ar jie
varginsis ji kaip pardaveja siulyti kazkam ar ne.