Tema: Re: Smawkt
Autorius: VNO
Data: 2010-10-26 12:47:51

> 1. nezgrabailos surasyto skelbimo. Jeigu jau 'automatiskai' rekauja apie
> tikras ridas dar net tos ridos neirasius tai jau kyla itarimas apie eilines
> atmintinai atkaltas perekupo pasakas 'avto nebitaja, probeg originalnij!!!

cia matyt tau vienam.

> 2. zmoniu klaidinimo del sumu, ar atimti pvm'o dali ar atimti 21%.
> Perekupams akivaizdu kad reikia dalinti is 1.21 bet paprastam zmogui
> akivaizdu kad -21%.

OMG, jei zmogus priesumos prideda PVM 21% ir atima nuo sumos PVM irgi 21%.
Tokiems tik i mokesciu inspekcija arba i fin.ministerija dirbti.
Aisku prekybos kazkoks centras irgi tokia reklama stume visai neseniai -- liudna.

> 3. del kiaules debilisko elgesio niusgrupe ir nesugebejimo normaliai
> pardavineti masinos. Tokio zmogaus nerekomenduosiu pazystamam (ir man px
> kaip jis bendrauja gyvai, as sprendziu is to ka matau cia).

cia jau skonio reikala.
vieniems kiauliena patinka, kitiems pauktiena ;)

VNO