Tema: Re: Smawkt
Autorius: Dm
Data: 2010-10-26 13:15:22
nu YZF jei zmogus nemoka elementarios matematikos tai cia kiaule kaltas?

"YZF"  wrote in message news:ia64s4$ovb$1@trimpas.omnitel.net...
ne, taip elgiuosi as. kuris to linko nepersius pazystamam kuris kaip tik
iesko dabar masinos panasios.

Nepersiusiu del:

1. nezgrabailos surasyto skelbimo. Jeigu jau 'automatiskai' rekauja apie
tikras ridas dar net tos ridos neirasius tai jau kyla itarimas apie eilines
atmintinai atkaltas perekupo pasakas 'avto nebitaja, probeg originalnij!!!

2. zmoniu klaidinimo del sumu, ar atimti pvm'o dali ar atimti 21%.
Perekupams akivaizdu kad reikia dalinti is 1.21 bet paprastam zmogui
akivaizdu kad -21%.

3. del kiaules debilisko elgesio niusgrupe ir nesugebejimo normaliai
pardavineti masinos. Tokio zmogaus nerekomenduosiu pazystamam (ir man px
kaip jis bendrauja gyvai, as sprendziu is to ka matau cia).

Tai staip sukasi pasaulis. Bet juk visa sita yra huine ir pirkejas is
groupso jau nupirko ta masina sekmadieni. Ane? jo?