Tema: Re: idomi ta formule1 siandien....
Autorius: Taiikii
Data: 2010-07-29 08:17:50
Kaip tada, tai niekas nezino. Bet esme, jog teigti, jog FA butu norejes, tai
butu aplenkes, yra tiesiog tas pats, kaip sakant bet ka be pagrindo. Kad jis
vaziavo siek tiek greiciau, tai dar tikrai nieko nesako - buve ne vienas ir
ne du atvejai, kada aplenkti nesugeba visa sekunde vaziuojancio leciau.

P.S. Beje, del tavo sumodeliuotos situacijos. Isivaizduok, kad viskas tas
pats, taciau FM jau butu praleides FA. Tada po restarto FM bando lenkti FA,
jie praranda laiko arba susiduria (kaip Britanijoj) ir tada juos abu
aplenkia Vettelis. Nu ir kaip tada? ;)