Tema: Re: idomi ta formule1 siandien....
Autorius: padugne
Data: 2010-07-26 00:35:14
On Sun, 25 Jul 2010 23:57:33 +0300, Signalizacija wrote:

> Masssai pasake "alonso greitesnis, supratai?" na kaip masiukas suprato
> taip ir padare. O galejo gaza paspaust vietoj stabdzio

Ir is kur pas lituvisus toks degantis noras eilini karta isijungt keules
akis? Galima pagalvot kad mes dabar teisme ir tu advokatauji kokiam tai
mafukui.

Aplink visi lyg ir ne visiski idiotai, visi puikiai supranta ka masai
pasake. Net ir juzefas supranta, tik jam fanbojizmas neleidzia to
pripazint ar bent nutylet. Tai kam dar kompostiruoji smegenis? Cia tipo
subtili uzuomina, kad laikai mane idiotu?

--
kthxbai.