Tema: Re: idomi ta formule1 siandien....
Autorius: esquires
Data: 2010-07-26 12:02:45
viskas butu gerai, bet F1 ideja ir yra ne komandines, o asmenines lenktynes
(skirtingai nuo tour de france). taciau del sporto ir komercijos santykio tu
teisus - jau kuris laikas dauguma sporto saku yra pramogu verslas. neziurint
to, saipytis is besitikinciu pamatyti lenktynes, o ne cirka, yra tas pats
kaip taip linksmai saipytis is narkomanu pasmaugto vienkiemyje pensininko,
kad anas nenusipirko lengvojo kuklosvaidzio ir nepasistate prieangyje (juk
zino, kokiais laikais gyvena, ot tai naivuolis, mane kad jo neuzpuls, nes
turto kaip ir nera!). prisimink tai, kai saipysiesi is lt kasio rinktines
pasaulio cempionate, kuri aukcione pirkdama vieta isdure lenkus :)