Tema: Re: Dviratininko klausimas (~20kb!)
Autorius: Doxlas
Data: 2010-07-19 23:28:18
Tai aišku kad nestabdysiu iš anksto, duodamas dviratininkui suprast, kad aš jį praleidžiu. Jei dėl tam tikro kiekio durnių, kurie nemoka važiuot savo saugiu greičiu, ribojamas max greitis, tai tegu ir dviratininkai žino kad dėl kelių durnių veiksmų, vairuotojų tolerancija jiems visiems sumažėjo, ir tenka irgi taisyklių laikytis (ar bent stengtis laikytis).