Tema: Re: Dviratininko klausimas (~20kb!)
Autorius: Doxlas
Data: 2010-07-19 22:24:36
Todėl kad jau nebe vienas ir nebe pirmas. Todėl, kad anksčiau man pavykdavo laiku pastebėt dviratininkus, taikančius pralėkt per perėją (čia nešneku apie girtų kaimiečių kategoriją, kertančius intensyvaus eismo kelią dviračiais be jokių atšvaitų, kad tik suspėtų iki parduotuvės uždarymo). Šiuo atveju tikrai nedaug trūko iki eismo įvykio. Aš jau esu numušęs vaiką, išbėgusį į kelią, todėl manau pilnai suprantama, kad visiškai nenoriu panašios situacijos pasikartojimo, kai pasijunti bejėgis prieš kažkieno kito durnumą.