Tema: Re: Dviratininko klausimas (~20kb!)
Autorius: RaR
Data: 2010-07-19 18:29:50
> 1. sugebi lėtai važiuot? ok. prie ko tada tas "staiga"?

Jau atsakiau: "bet kaip taisyklė, jei per perėjas leisi važiuoti nenulipus nuo dviračio, tai 90 proc. dviratininkų per ją važiuos nestabdydami"

> 2. sakai "jei leisi vaziuot, tai 90proc vaziuos greitai", bet cia pat pats sakai, kad nemazai ir dabar taip daro. tai pats sau priestarauji.

Jau atsakiau: "O policijai, jei ji norėtų tai sutvarkyti, nubausti tokius dviratininkus būtų sunku - reikėtų taisyklėse kažkokio greičio ribojimo perėjose, be to jį išmatuoti būtų labai problematiška."
 
> 3. kalba ejo ne apie tai kaip ten kas vaziuoja ar kiek procentu tu mates nestabdanciu.


> 4. pilna saliu, kur nera tokiu nesamoniu: reikalavimo atvaziavus dviraciu taku, nulipinet kertant vaziuojamama dali. ten zymiai didesnis mirtingumas?

Kiek mačiau, tai daugumoje dviračių takas eina kartu su perėja, pas mus irgi tokių vietų yra. Ir kitą vertus nereikia lietuvių vairuotojų lyginti su kokiais nors danais. Kai pas mus bus toks dviratizavimo lygis ir vairuotojai bus taip pripratę prie dviračių, tada ir taisykles galima koreguoti.

Tiesą sakant, aš nesu šios srities specialistas ir dabar neieškosiu skaičiukų. Yra tarnybos, kurios kaupia duomenis, analizuoja situaciją ir formuoja eismo saugumo politiką. Manau, jos dirba gan neblogai, nes teigiami pokyčiai atsispindi ir statistikoje. Jei tau atrodo, kad kuri nors eismo taisyklė kvaila ar pasenusi, kreipkis į tas tarnybas ir galėsite padiskutuoti.
 




"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:i21pps$9eb$1@trimpas.omnitel.net...
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i21pg9$95c$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nesijaudink, dviračiu aš važinėju. Ir ten, kur per gatvę neina dviračių takas, per perėjas, aš nulipu nuo dviračio ir jį veduosi. Aišku, kad galima dviračiu važiuoti ir labai lėtai, bet kaip taisyklė, jei per perėjas leisi važiuoti nenulipus nuo dviračio, tai 90 proc. dviratininkų per ją važiuos nestabdydami. Nemažai jų ir dabar taip daro. O policijai, jei ji norėtų tai sutvarkyti, nubausti tokius dviratininkus būtų sunku - reikėtų taisyklėse kažkokio greičio ribojimo perėjose, be to jį išmatuoti būtų labai problematiška.
>> 
> 
> 
> 
>> 
>> 
>> 
>> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:i21ngb$6ng$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tu ant dviračio sėdėjęs?
>>> pas tave automatinė pavara be stabdžių? - kai tik atsisėdi, tai iškart 20kmh laiko ištysai?
>>> 
>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i21e39$mre$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kaip prie ko? Elementaru - sukant matai tuščią perėją, o iki jos davažiavęs gali kalti į dviratininką. Dviratininko greitis daug didesnis nei pėsčiojo. Kad tai pavojinga, ne kartą mačiau ir iš šalies, ir būdamas vienu iš eismo dalyvių.
>>>> 
>>>> 
>>>> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:i20tkb$t7r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> prie ko cia tas "staiga" ?
>>>>> 
>>>>> -- 
>>>>> 
>>>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i20t5a$sgs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Per perėją visada turi nulipti ir vestis dvirtį. Ir visų pirmą dėl savo saugumo. Jei tiesiai važiuojantys daugumoje tave pastebės, tai isukę iš kitos gatvės vairuotojai gali ir nepastebėti staiga atsiradusio dviračio. Čia tas pats kaip bėgti per perėją, tik dar blogiau, jei važiuoji greitai.
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> "Giedrius" <giedrius@neturiu.lt> wrote in message news:i1ttkt$mqd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>> 
>>>>>>> 1. Važiuoju su dviračiu raudona rodykle ir kaip man teisingai įvažiuoti į 
>>>>>>> dviračių taką (jis čia prasideda)? Persirikiuoti apie vidurį, kirsti 
>>>>>>> sankryžą ir po to sukti į kairę? Galiu važiuodamas juo ar reikia nulipti ir 
>>>>>>> parsivesti jį?
>>>>>>> 2. Važiuojant dviračio taku ar šaligatviu, kuris kertasi su važiuojama 
>>>>>>> dalimi ir yra pėsčiųjų perėja, reikia persivesti jį ar galiu pervažiuoti, 
>>>>>>> įsitikinęs, kad niekam nepamaišysiu? Kaip turi būti pagal taisykles?
>>>>>>> 
>>>>>>> Ačiū už atsakymus.
>>>>>>> 
>>>>>>> Giedrius 
>>>>>>>